piątek

Szaleństwo tworzenia ..........

Kochani, u mnie szaleństwo z rękodzieła trwa...............
Jak już wpadnę w wir robótek...........to powstrzymać mnie nie można !!!

fot.LadyDi

Piórka, piórka......... zostało ich troszkę po robieniu bombek. I tak narodził się pomysł choinek. Szczerze przyznam, że jestem nimi zachwycona, ponieważ dodają czegoś anielskiego wnętrzu. Wykonanie banalnie proste. Z papieru bądź gazetki jaką akurat mamy pod ręką zwijamy stożek. Obklejamy taśmą klejącą lub sklejamy klejem. Następnie zaczynamy przyklejanie piórek (od dołu ku górze). Prawda, że łatwe :)

fot.LadyDi


Zielona jest zawieszką i znalazła swoje miejsce w dolnej łazience. Wraz z mydełkiem w kształcie płatka śniegu i choineczkami mydlanymi nadaje wnętrzu charakteru świątecznego.


fot.LadyDi

fot.LadyDi





Biała natomiast wkomponowała się we wnękę i w towarzystwie aniołków zawładnęła przestrzenią przy schodach.

fot.LadyDi



Po choinkach przyszedł czas na wianek, może nie jest on typowo świąteczny. Jednak ma to swoje plusy - będzie zdobić dom dłużej i dłużej ............
Wianek dla cierpliwych, tak bym go zatytułowała :)
Styropianowy wianek leżał i czekał na swoją kolej. Teraz zdobią go różyczki z papieru śniadaniowego (jest ich mnóstwo) przymocowane drucikiem. Całość pokryta jest roztopionym woskiem. Przyznam, że żmudna to praca........ jednak najgorsze było to, że końca długo nie było widać.
Nareszcie jest :) Z rozpędu powstała kula z różyczek. Wianek nie ma jeszcze miejsca docelowego. Wędruję z nim z jednej ściany na drugą........

Oto i on.........
fot.LadyDi

fot.LadyDi



A tutaj kula.........
fot.LadyDi


Powstały jeszcze inne drobiazgi, ale o tym następnym razem .

pozdrawiam Was cieplutko.







24 komentarze:

  1. pracowita pszczółko ,albo Elfie fajny pomysł z choineczką :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. No, rozpędziłaś się, nie ma co!
    Widziałam taki wianek w gazecie, ale czasu mi brak żeby się zabrać do niego.
    Gratuluję wyszedł naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no w tych ślicznościach z białych różyczek zakochałam się!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny wielkie dzięki :) doceniona praca to dla mnie wielkie szczęście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te choineczki z piór !!! Wianek też cudo... bardzo ładnie wyszły Ci te rózyczki, opanowałaś technikę skręcania ich do perfekcji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) po tylu skręconych różyczkach cieszę się że nie śnią mi się po nocach ;)

      Usuń
  6. do głowy by mi nie przyszedł pomysł z takim wykorzystaniem piórek:-) chyba spróbuję coś pokombinować, bo zostało mi ich trochę po Wielkanocy, dziękuję za inspirację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę miłego tworzenia :) wykonanie jest proste, a miło mieć ozdobę wykonaną własnoręcznie :)

      Usuń
  7. Gdzieś nawet w sklepie widziałam ozdoby z piórek, i pomyslałam można zrobić samemu. Ale oczywiście mam masę innych rzeczy do zrobienia, a Ty brawo zrobiłaś i masz. Śliczne choineczki, sliczne wianki, i do świąt pasują. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nie da się zrobić wszystkiego....trzeba odłożyć niektóre pomysły na półkę.Doba ma niestety tylko 24 godzinki.

      Usuń
  8. Ja nie mam głowy do tak czegoś ; D
    Ale pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam głowy do tak czegoś ; D
    Ale pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły masz, podziwiam za zapał do ich realizacji. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pogratuluje cierpliwości, bo ja bym porzuciła w kąt coś czego efektów długo nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głowa pełna pomysłów.Cierpliwość jak widze popłaca-śliczny wianek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawitałam do ciebie po raz pierwszy i bardzo mi się u ciebie podoba:D
    Piękne kule i wianek:D
    Zastanawiałam się ostatnio nad taką choineczka z piórek ,ale nie było białych ...ehh
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam po raz pierwszy :)

    Wianek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Diano, przyszłam tu do Ciebie prosto z Twojego wątku na O....:-)
    Piękne rzeczy tworzysz i masz ciekawe pomysły. Będę częściej zaglądać, już się dodałam do członków:-) Zapraszam też do mnie:-)Ja też bloguję:-)

    OdpowiedzUsuń