sobota

Drugie życie swetra.........

 Moja ławeczka, dostała nowe wdzianko - zimowe :) 


drugie życie swetra,recykling swetra,siedzisko ze swetra,swetrowe DIY,DIY,ławeczka,pufa,na wejściu,do siedzenia
fot.Lady Di






Ławeczka oczywiście jest z odzysku. Wcześniej była zielona, pomalowana farba olejną !!! (ludzie to maja pomysły jak "zabić duszę") Było to przed prowadzeniem bloga i zdjęć przed zmianą nie posiadam :( Teraz oczywiście, każda zdobycz jest sfotografowana "przed" i czeka na zdjęcia "po". 

Sweter z second-handu, podczas zimy ,będzie służył  jako ocieplacz. Siedzisko opatulone jest nim na okres jesienno-zimowy. Wraz z przyjściem wiosny zmienię ubranko na cieńsze, żeby biedactwo się nie zagrzało ;)

Przyjemnie jest usiąść na tak ubranym mebelku :) Spróbujcie ubrać swoje "siedziska", a sami się przekonacie.......



wazon,korytarz,jak urządzić korytarz,wiatrołap,ponowne użycie swetra,DIY,cegła na ścianie,piękne wnętrza,
fot.Lady Di


  pozdrawiam cieplutko

10 komentarzy:

  1. Witaj, kolejny fajny pomysl na wykorzystanie swetra, super. Ja jestem pewna ze przycupniecie na takiej lawie jest niezwykle przyjemne :)
    pozdrowionka
    ps: cudowna nazwa bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, ławeczka świetnie wygląda:)
    Bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakie wspaniale ubranko na zime! Rzeczywiści musi byc przyjemnie dupkę "zaparkować" na tak opakowanym siedzisku:) Świetny pomysł.
    Pozdrawiam mocno i zyczę miłego tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i co uczynilas D...kochana????????????
    no i bede swetrow szukac i...czegos co sie daloby ladnie w nie wpasowac:)....
    oj...musze zalozyc notes na...inspiracje:)!
    sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też mam notes :) tylko doba za krótka na wykonanie.......
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z wykorzystaniem swetra baaaardzo mi się podoba. Swetra może nie mam, ale wczoraj przejęłam kilka starych koszul mojego mężczyzny, które miały wylądować w koszu. No to teraz trzeba dać im drugie życie :) Zainspirowałaś mnie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) Cieszę się bardzo, że mogę być inspiracją...choćby malutką :)
      pozdrawia

      Usuń