piątek

Liebster Blog

Liebster blog,wyróżnienie,serce






W tym poście chciałabym serdecznie podziękować za wyróżnienie jakie dostałam. To Liebster Blog :):):) Jest to wyróżnienie przyznawane przez inne blogerki. Tym bardziej jest to miłe :)

Otrzymałam dwa wyróżnienia.



   



    Pierwsze wyróżnienie od Multi Super Mamy


Pytania jakie dostałam są następujące :

1.      Co daje ci blogowanie?
2.      Czego u siebie nie lubisz?
3.      Czy masz dzieci, jeśli tak, to ile i w jakim wieku?
4.      Jak spędzasz swój wolny czas (poza blogowaniem, oczywiście).
5.      Czy trzymasz/czy będziesz trzymać  dyscyplinę wychowując dziecko/dzieci?
6.      Kto jest największą inspiracją w twoim życiu?
7.      Czy jesteś/czy będziesz Matką Polką Feministką czy bardziej Matką Polką, a może bardziej Feministką?
8.      Co jest/będzie dla ciebie najgorszym aspektem macierzyństwa?
9.      Czy dbasz na co dzień o swój wygląd?
10.   Jak spędzacie weekendy?
11.   Jakie masz sposoby na gorsze dni z partnerem?

     Moje odpowiedzi:

  1. Daje mi możliwość pokazania tego co kocham , co lubię robić.
  2. Nie lubię tego, że jestem mało cierpliwa.
  3. Mam dwójkę słodziaków. Córka 11 lat, synek 4,5 roku.
  4. Najwięcej czasu poświęcam dzieciom, gotowaniu, majsterkowaniu i mężowi oczywiście.
  5. Trzymam dyscyplinę.
  6. Moja rodzina.
  7. Jestem świadomą swojej kobiecości matka polką.
  8. Najgorszy jest dla mnie strach o dzieci, o ich zdrowie, szczęście, przyszłość.
  9. Dbam na co dzień o swój wygląd.
  10. Weekendy spędzamy wspólnie z dziećmi na sprawianiu sobie przyjemności.
  11. Nie dopuszczam do gorszych dni. Na bieżąco rozwiązujemy problemy i nieporozumienia. Rozmowa to jedna z najważniejszych rzeczy w związku.



    Drugie wyróżnienie otrzymałam od Karoliny Sz.

     A oto pytania jakie mi zadano:

1.      Ciąża - czas radosnego oczekiwania czy czas niepokoju o maleństwo?
2.      Poród - już nie pamiętam jego trudów czy wciąż boleśnie go wspominam?
3.      Noce - przesypiamy całe czy wstajemy co kilka godzin?
4.      Karmienie - pierś czy butelka?
5.      Ubranka - nowe czy "otrzymane w spadku"?
6.      Pieluchy - jednorazowe czy tetrowe?
7.      Praca zawodowa - urlop wychowawczy czy powrót?
8.      Opieka - niania czy przedszkole?
9.      Jazda samochodem z maluchem - przyjemność czy katusze?
10.   Rodzeństwo - jedynak czy liczna rodzinka?
11.   Zabawki - ulubiona zabawka mojego dziecka.

    

    Moje odpowiedzi:

1.      Ciąża to dla mnie cudowny czas. Obydwie wspominam wspaniale.
2.      Poród nie pamiętam żadnych złych przeżyć.
3.      Dziecko śpi, tylko mama wstaje zajrzeć czy wszystko ok.
4.      Tylko naturalne - pierś.
5.      Nowe i używane.
6.      Pieluchy tylko jednorazowe.
7.      Urlop wychowawczy.
8.      Przedszkole.
9.      Sama przyjemność.
10.   Dziewczynka i chłopczyk  …. na dzień dzisiejszy dość.
11.   Torebka mamusi z całą zawartością.


Dziękuję serdecznie za wyróżnienia.To strasznie miłe.

     Wiem,że zabawa polega na podaniu własnej listy pytań, na które odpowiedzą kolejne blogerki. Wypisałam te pytania, ale nie będę ich zadawała. Bardzo mi przykro, ale jest to wbrew moim przekonaniom. Uważam, że wszystkie dziewczyny prowadzące blogi zasługują na takie wyróżnienie. Każda z nas jest inna i każdy blog jest inny. Ale wybrać, który jest naj...... ? Ja nie jestem w stanie tak wybrać. W każdym blogu, który obserwuję jest coś fajnego, ciekawego, inspirującego. Nie chciałabym nikogo skrzywdzić nie przyznając właśnie jemu tego wyróżnienia. Tak więc przepraszam raz jeszcze, ale nie umiałabym ograniczyć się do konkretnej liczby. Mam nadzieję, że nie urażę nikogo. Odpowiedziałam na pytania z szacunku do osób, które mnie wyróżniły. 
       Jeszcze raz dziękuję:) Chętnie odpowiem na wszelkie pytania ! Tylko nie każcie mi   wybierać !!! 

pozdrawiam szczęśliwie



10 komentarzy:

  1. Lots of LOVE from switzerland

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do wyróżnienia Liebster Blog. Po szczegóły zapraszam do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję ślicznie :) tak jak wspomniałam wyżej......nie będę wybierała blogów "naj" :):):)

    Na pytania od "zabawnik" odpowiem, nie ma sprawy :)

    1.Jaki jest tytuł Twojej ulubiona bajki z dzieciństwa?
    - nie miałam ulubionej bajki.
    2.Którą zabawkę z "wczesnej młodości" pamiętasz najlepiej?
    - pamiętam lalkę, którą dostałam od mamy.
    3.W jaki sposób odrywasz się od codziennego zgiełku?
    - spaceruję po lesie:) mieszkam blisko, więc to nie takie trudne.
    4.Wolisz zapisywać piękne chwile na filmie czy na fotografii?
    - zdecydowanie wolę fotografie.
    5.Jaki jest Twój zapach dzieciństwa?
    - zapach budyniu :)
    6.Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
    - nawet nie dopuszczam takiej myśli.
    7.Czy jest miejsce, do którego chętnie wracasz? Jakie?
    - nie mam jednego konkretnego. Jest ich wiele.
    8.Czy posiadasz rzecz, którą przechowujesz od wczesnego dzieciństwa? Jaką?
    - Trzymam cały czas moją wełnianą sukienkę.
    9.Gdzie w domu spędzasz najwięcej czasu?
    - W kuchni.Tam kręci się nasze życie rodzinne
    10.Jesteś optymistką, czy raczej pesymistką?
    - totalną optymistką.
    11.Jak brzmi Twoje życiowe motto?
    - Szczęście jest wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za odpowiedzi, LadyDi :-)

    Pozdrawiamy
    Karolina i Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Urlop piszesz? Zatem polecam postawić na pensjonat w Karpaczu, zobaczcie - https://www.lesnydwor.karpacz.pl/lesny-dwor/o-nas
    Można się fajnie bawić bez wydawania na ten cel wielkiej kasy. Da się i sama też tak dobierałam miejscówki.

    OdpowiedzUsuń