niedziela

Hmmm... czyli o życiu słów kilka

Pozytywne napędzanie samej Siebie. 


Przez ostatni miesiąc tak się zapędziłam w łapaniu szczęścia, że na nic innego nie miałam już czasu.

Działo się u Mnie bardzo dużo miłych rzeczy.

Wyjazdy z mężem i z dziećmi... mnóstwo ciekawych i interesujących spotkań... działania biznesowe... 

Mam tyle do nadrobienia, tyle do pokazania i tyle planów na zmiany... aż nie wiem jak to wszystko ugryźć???

Myślę, że wyjście najprostsze będzie najlepsze...

Zaczynam organizację w zdjęciach, których mam całą masę, piszę posty i kończę rozpoczęte sprawy.

Tak serio to blogowanie daje fantastyczną motywację do zgrywania zdjęć z aparatu lub telefonu. Gdyby nie blog to pewnie większość zdjęć nigdy nie ujrzałaby światła dziennego znikając tym samym w otchłani tysięcy fotek robionych spontanicznie, bez powodu, ot tak z chęci złapania chwili... takich, które po jakimś czasie nie mają już tego znaczenia, tej mocy, siły rażenia... stają się nieaktualne... Zmieniamy Siebie, Naszą przestrzeń, ideały. 
Przyglądamy się zdjęciom i uznajemy, że nie ma już sensu robić albumu - no bo po co komu album ze zdjęciami kuchni przed i po? albo starej sypialni? Jeśli teraz ta nowa tak bardzo cieszy Nasze oczy.... albo po co trzymać zdjęcia z krótszymi włosami, jak teraz są już dłuższe. 

Do takich refleksji nastraja Mnie mąż, znajomi i przyjaciele.

Wtedy zdaję Sobie sprawę jak ważne jest dla Mnie osadzanie moich wspomnień, metamorfoz, złapanych chwil szczęścia i radości właśnie tutaj. Tych błahych, tych drobnych elementów. 

Jak cofnę się w postach o rok to sama się dziwię co ja tam zrobiłam... Przecież codzienność zasypuje Nas lawiną informacji, danych, uczuć... I jak lepiej to katalogować niż na blogu??? 

To moje miejsce i moja historia....


Zatem kochani oczekujcie moich wspomnień z ostatniego miesiąca :)

Tymczasem Ja idę się troszkę podenerwować o męża, który pojechał na EURO 2016. 

Denerwuję się, bo tyle mogę. Przecież mój strach nie może być silniejszy od jego marzeń.....

XOXO


15 komentarzy:

  1. Czekam wiec na relację, porcję zdjęć, twoje pomysły, inspiracje ...

    OdpowiedzUsuń
  2. To może być ciekawy post :) Czekamy zatem na Twoje wspominki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, widać szczęście! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) takie słowa od kobiety są budujące :)

      Usuń
  4. Cudnie wyglądasz! Mężem się nie denerwuj, takie wydarzenie to dopiero COŚ:-) Tym bardziej, że dzis wygraliśmy HURAAAAAA:-) Niech się chlopak wykrzyczy:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj krzyczy, krzyczy... ciekawe czy odzyska głos ;)

      Usuń
  5. Czekam na kolejne wpisy :) A o męża nie masz się co martwić, zawsze wracają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na relację na blogu z podróży. Zamieść również koniecznie zdjęcia. Czy mogę się zapytać co to za miejsce na pierwszej fotografii?

    Mnie jesień równiez nastraja do refleksji. W tym roku dużo pracowaliśmy z mężem, nie mieliśmy czasu na odpoczynek. Udało nam się wygospodarować jedynie 5 dni na wyjazd do Hiszpanii. W listopadzie planujemy jednak przeznaczyć kilka dni na wyjazd w Bieszczady. W grudniu być może polecimy na Wyspy Kanaryjskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing, nice article!. Thank you
    Hiện nay, có rất nhiều đơn vị cung cấp dịch vụ vận tải, nhưng không phải đơn vị nào củng có chất lượng cao, uy tín và nhanh chóng. Chuyenhangvevietnam.com hiện tại là một trong những đơn vị cung cấp các dịch vụ như: cho thuê xe tải 500kg tự lái giá rẻ, vận chuyển hàng hóa bắc nam bằng container, dịch vụ vận chuyển ô tô bắc nam giá rẻ, cho thuê xe tải tự lái theo tháng, chuyển phát nhanh, giao hàng nhanh, giao hàng tận nơi, cho thuê kho, ship cod,... Uy tín, chuyển nghiệp và nhanh chóng. Chúng tôi nhận được sự đánh giá cao từ những khách hàng đã sử dụng qua dịch vụ của chúng tôi.

    Liên hệ với chúng tôi qua số hotline 1900 1247 để được tư vấn và sử dụng dịch vụ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, skąd zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Z innej beczki... pojawia się problem z energią elektryczną i co wtedy? Macie jakieś sprawdzone pogotowie elektryczne w Krakowie? Jak działają takie firmy - https://elektrykwkrakowie.com.pl/calodobowe-usuwanie-awarii-w-mieszkaniach-i-lokalach-uslugowych/ Ile się czeka na wizytę?

    OdpowiedzUsuń