wtorek

Lifting torby na buty narciarskie.

Sezon narciarski w pełni.

Co prawda ja już mam tegoroczne białe szaleństwo za sobą ... ale pomysł przyda się tym, którzy jeszcze nie wyjechali lub tym którzy już wrócili i torby nie mają.

Przejrzałam oferty sklepów i zdecydowanie ceny toreb na buty narciarskie są zbyt wygórowane, a przy tym mało ciekawe ...

Postanowiłam kupić najtańszą wersję z marketu sportowego za 19 zł i przerobić ją w szybki i prosty sposób.

torba na buty narciarskie,decathlon torba na nuty,design DIY jak przerobić torbę, przeróbki szycie DIY blog majsterkowanie,krok po kroku spersonalizowana torba,SKI DIY

Tak wyglądała przed zmianami. 


torba na buty narciarskie, ski, decathlon, martes, DIY krok po kroku, zrób to sam

Zaczęłam od wyhaftowania imienia na pasku.

haftowanie, blog DIY, zrób to sam, majsterkowanie blog wnętrza szycie

Z tyłu torby wyhaftowałam Nasz Team ;)

spersonalizowane torby, indywidualne haftowanie szczecin, blog szycie

Na skórzanych skrawkach wyhaftowałam dwie jaszczurki.

haft, stitch, jaszczurka haft na skórze, blogerka DIY, różowa jaszczurka

Umieściłam je w miejscu starego logo.

torba, DIY, logo martes

Wycięłam owalny kształt przed przyklejeniem skóry w odpowiednim miejscu.

torba, DIY, logo martes, różowy haft jaszczurka kameleon, DIY majsterkowanie krok po kroku

Teraz zabieramy się za zakrycie napisu.

przerabianie ciuchów toreb, DIY szycie majsterkowanie, blog DIY, inspiracje i pomysły kreatywne

Teraz będzie DIY, które możecie zrobić sami bez użycia hafciarki.

Użyłam nożyc elektrycznych, które pokazywałam już TUTAJ.  Wy możecie użyć zwykłych nożyczek.

SKIL multicutter, bosch DIY, nożyce elektryczne test, jeans szycie i cięcie, projekt DIY

Z kawałka jeansu wycinamy prostokąt, który zakryje napis na torbie.

SKIL multicutter, bosch DIY, nożyce elektryczne test, jeans szycie i cięcie, projekt DIY

Potrzebujemy taki oto dziurkacz, ale zwykły biurowy też może być.

dziurkacz, jeans, projekt DIY krok po kroku majsterkowanie

Dziurkujemy jeans wg. wymarzonego wzoru. Ja zrobiłam napis SKI.

SKIL multicutter, dziurkacz, jeans, blog DIY

Z kolorowej tkaniny wycinamy odrobinę mniejszy kawałek niż z jeansu.

SKIL DIY , SKIL POland, projekt DIY, project DIY

Tak to wygląda po nałożeniu na siebie.

narty SKI, blogerka DIY, blog DIy, majsterkowanie

Sklejamy dwie tkaniny z sobą za pomocą kleju Wikol.

łatka z materiału DIY,ceramiczne żelazko,stare żelazko, DIY project, klejenie tkanin, klej

Przyciskamy tkaniny ciężkim przedmiotem, aż do momentu sklejenia. Ok. 10-15 minut.

stare żelazko, żelazko antyk, szczecin, blogerka DIY

Następnie klejem Wikol smarujemy naszą łatkę i przyklejamy w miejscu napisu na torbie.

SKi, SKIL multicutter DIY, blog majsterkowanie

Tak to wygląda po przyklejeniu.

torba na buty narciarskie krok po kroku DIY

Torba jest spersonalizowana i z cała pewnością nie pomylę jej z żadna inną ;)

snow, ski, decathlon, blog DIy majsterkowanie, kobieta majsterkuje

Z jeansu możecie wycinać kwadraty, litery i różne wzory. Możecie je dziurkować, przyklejać w dowolnym miejscu. Łączyć kolory, kształty i pomysły.

Dzięki temu zwykła torba z marketu będzie jedyna i wyjątkowa. A co najważniejsze ... będzie inna niż wszystkie dostępne w sklepach.

XOXO

urządzenie tnące: SKIL MULTI CUTTER

7 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie przeróbki - w prosty sposób można mieć coś mega oryginalnego i unikatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat nart- zupełnie nie mój, ale już pomysł na torbę zachwycił bez reszty- wszak nie tylko narciarskie buty lubią mieć łądne torby;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykorzystam pomysł na łatki jeansowe przy ozdabianiu plecka syna
    pozdr Kinia

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest niepowtarzalna a takie rzeczy lubię najbardziej
    Pięknie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdykam, ale ty jesteś zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze ujął mnie Twój ciężki przedmiot do przyciskania ;-)) po drugie personalizacja pierwsza klasa, po trzecie- maszyna do haftu rules!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie inna torba, pomysł rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń