piątek

Waniliowy Bourbon ... tak pachnie mój dom.

Kochani, nie wiem jak Wy ... ale Ja uwielbiam różnego rodzaju zapachy. Do ciała, do tkanin, odświeżacze powietrza ... nawet wodę do żelazka "doprawiam" swoimi ulubionymi perfumami ....

Przyjemnie jest otulać się zapachem, takim naszym ulubionym ... takim, który poprawia nastrój ... dodaje pewności siebie lub uspokaja ...

Biorąc pod uwagę moje zamiłowania do zapachów, nie mogłam odmówić sobie przyjemności zrecenzowania lampy zapachowej INDIAN SUMMER firmy Ashleigh&Burwood. 


Sama lampa jest tak elegancka, dostojna i zwracająca na siebie uwagę, że można by pomyśleć iż służy jedynie jako ozdoba wnętrza.  Sami spójrzcie :)


 To, jaką lampę otrzymam było do końca tajemnicą ... po rozpakowaniu paczki było mi strasznie miło, że kolorami pasuje do Naszych wnętrz.



Pod piękna skorupą skrywa się sekret, który Mnie osobiście oczarował ... 

ZAPACH !!!

Roznosi się po domu jak mgiełka i otula delikatnie wszystkich domowników. Musicie wiedzieć, że nasz dom jest sporych rozmiarów - co nie wpływa negatywnie na poziom zapachu. Aromat dostaje się wszędzie, a to miła odmiana. Wcześniej używałam rozpylaczy zapachowych, zapachowych świec i saszetek.  Teraz już wiem, że zapach roznosił się tylko w obrębie miejsca gdzie stały ...
A jeśli chodzi o upodobania to wybrałam zapach Waniliowy Bourbon. Jest zmysłowy ... delikatny, elegancki, kobiecy ...

DZIAŁANIE ZDROWOTNE !!!! 

Gdy przeczytałam na stronie Dolce Aroma o działaniu zdrowotnym potwierdzonym badaniami laboratoryjnymi i o tym w jaki sposób niszczy alergeny ucieszyłam się
Po 33 latach mojego życia stwierdzono u Mnie astmę ... czy się zdziwiłam ? tak, bardzo ...
Tak czy inaczej działanie zdrowotne lampy wychodzi naprzeciw moim oczekiwaniom :)

Podsumowując ... 
... lampa wizualnie przypomina designerki gadżet, który doda urokowi każdemu wnętrzu. Zapach i jego lekkość w powietrzu jest dla Mnie nowym, miłym i zaskakującym doznaniem - mając porównanie do świec, saszetek, wosków i spray zapachowych.  Działanie zdrowotne ... dla Mnie idealne. Działanie oczyszczające powietrze z nieprzyjemnych zapachów na 6.


Z czystym sumieniem, pełną odpowiedzialnością i radością POLECAM :)

Każdy znajdzie lampę w odpowiednim do swojego wnętrza rozmiarze i kolorze. Lampa pięknie mieni się w blasku świec. A jeśli o zapachy chodzi sami spójrzcie na stronę i przekonajcie się, ze znajdziecie idealny dla Siebie.

Pierwsza chętna osoba otrzyma rabat na całe zakupy w sklepie Dolce Aroma 15%.

Zapraszam na stronę do zapoznania się z ofertą lamp zapachowych, zapachów, świec zapachowych i dyfuzorów. Pierwsza chętna osoba, która pozostawi komentarz z chęcią uzyskania rabatu na zakupy otrzyma ode mnie kod rabatowy na swojego maila.


XOXO

19 komentarzy:

  1. wygląda bardzo ciekawie :)) a z tymi zapachami, no cóż muszę się przyznać ,że też tak mam :)) a nawet dokładnie tak :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cuda, prezentuje się bardzo elegancko i zapewne również tak pachnie:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe !! :)
    Pozdrowienia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to szczescie i tez posiadam taka lampe , nazwa firmy jest inna..
    Potwierdzam..potrafi zdzialac cuda..nawet zapach pieczonych ryb im nie straszny ))
    Twoja ma przepiekne kolory..
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to pięknie wygląda :) zapach jest zapewne rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapach w domu, ale nie przesadzam z tymi wszystkimi odświeżaczami powietrza bo czytałam sporo na ten temat. Polecam książkę "Świadome zakupy czyli co naprawdę kupujemy".

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w takiej formie. Musi naprawdę cudnie pachniec:)
    Udanego weekendu, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście wygląda pieknie, i na pewno tez pięknie pachnie.... ja niestety niezbyt dobrze znoszę zapachy w domu...nawet świeczki zapachowe mnie drażnią.... pewnie mogłabym spróbować tej lampy, ale troszkę za duży wydatek, jak na moją kieszeń w tym momencie :-((.
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie, a jak pachnie, to mogę sobie tylko wyobrazić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada bosko a jeszcze jak ładnie pacnie...wiesz co dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe. Porozgladam się i poczytam o tym. Może się zdecyduję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać że robi wrażenie ,bardzo ładna ,mam pytanie bo byłam na Ich stronie i chyba nie znalazłam informacji (albo przeoczyłam )na jak długo starcza taki flakonik?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ciekawa...wyglada jak kobiecy perfum :) Ja też mam bzika na tle zapachu wokół mnie :)))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o zapach, to tak naprawdę zależy od tego, jak często używamy lampy. Jeśli będziemy palić lampę pół godziny dziennie (wystarcza to na utrzymanie zapachu przez 3-4h), to wkład spokojnie wystarczy nam na miesiąc, czyli jakieś 30-40 odpaleń. Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do polubienia nas na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampa wygląda naprawdę niezwykle efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do obserwatorów :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Już sama butelka stanowi niezwykle efektowną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te perfumy z aliexpress i muszę przyznać, że to jedne z najlepszych jakie miałem ostanimi czasy! Zapach cudowny - jeden z piękniejszych na Polskim rynku!

    OdpowiedzUsuń