wtorek

PAMIĘTAJCIE ...

... o Dniu Babci i Dniu Dziadka :) A za miesiąc ... Walentynki ...


Ja już troszkę prac w tym kierunku poczyniłam ... dla Siebie, dla bliskich i na sprzedaż ...


Poniżej kilka woreczków na wino lub inny alkohol na prezent dla bliskiej osoby.
Mogą również skrywać w sobie dużą butlę witamin dla Babci lub Dziadka :)






Kiedyś już opisywałam jak je robię :) Wystarczy rękaw swetra, bluzy, koszuli ... maszyna do szycia i gotowe :) Ja jeszcze dodaję hafty, które mogą być dedykacją, złotymi myślami, przesłaniem, życzeniami lub jak kto sobie tylko życzy ...
 

XOXO

16 komentarzy:

  1. :D fajny pomysł!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł zwłaszcza, że można w ten sposób dorobić się też kamizelki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne wdzianka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no no w takich sweterkach trunek bezpieczny :)) super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne skarpety na butelki ;)))
    Bardzo pomysłowo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER!!! oczywiście te hafty najfajniejsze♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespotykane, oryginalne ....cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te ubranka;)) pomysł przedni;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana świetny pomysł, orginalne i fajnie szybciutko się robi. Akurat mam z czego zrobić, więc zabieram się do dzieła. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł :) nie pomyślałabym, że to ze swetra

    OdpowiedzUsuń
  11. He he w sam raz na grzańca:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe,praktyczne,przecudne -idealne! mogą tylko zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! A ja właśnie myślę nad takim destylatorem do bimbru - https://alembik.eu/146-destylatory-do-bimbru-aparatura-do-bimbru
    Jeśli go kupię, to opakowania na alkohol na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń