poniedziałek

Niby zwykła gałąź ...

Pierwsza OZDOBA ŚWIĄTECZNA w naszym domu to badyl ...


Gałąź, przyniesiona z lasu ...
Papierowe ozdoby, które robiłam wspólnie z dziećmi ...
Lampki w kształcie gwiazdek, zasilane bateriami ...
Sznurek ...

Odrobina lasu oplątana lampkami, a na niej umocowane za pomocą sznurka ozdoby z papieru. Szybkie, proste ... a daje tyle radości ... niestety ciężko złapać w obiektywie klimat jaki dają lampki ...


Trzeba było znaleźć dla niej odpowiednie miejsce ... wisi na ściance widocznej z salonu.
Po lewej stronie jest część kuchenna, po prawej jadalnia ...


Ale, ale kochani to nie wszystko co udało nam się zrobić w weekend ... w niedzielę zrobiliśmy coś równie ciekawego i ekologicznego ... pokażę Wam już jutro co to takiego ...


XOXO

22 komentarze:

  1. bardzo lubię takie proste, klasyczne, piękne ozdoby, najlepiej własnego wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczorem daje fantastyczny klimat :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę niby zwykły badyl ,a ile w nim uroku :)
    Super to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wykorzystana gałąź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urokliwie, buźka na cały dzień :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ma zagwostkę - jak na zdjęciu oddać urok światełek :-)
    Pooozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tą gałęzią...

    OdpowiedzUsuń
  8. Badyl czy nie badyl, wazne ze super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam na stylowi podobną inspirację, bardzo mi sie podoba, lubie tak naturalnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ale to bardzo świetny pomysł !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba, mam calkiem podobna ozdobe :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. super! też mam w planach badyl, tylko z nieco innym przeznaczeniem- wkrótce :-))
    śliczny wianek, z czego on???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek z różyczek z papieru śniadaniowego pokazywałam tutaj: http://szczesciejestwyborem.blogspot.com/2012/11/szalenstwo-tworzenia.html
      buziak

      Usuń
  13. Ślicznie. Już dawno przyniosłam sobie modrzewiową gałązkę na taką dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super wygląda! bardzo pasuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł! Chwilowo też miałam taki pomysł ale nie mam gdzie tej gałęzi zawiesić :(
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. posyl super zwlaszcza,ze wspolnie zrealizowany a mnie pobudzilas tym do tego, ze juz czas rozgladac sie i pomyslec o swiatecznych ozdobach:)...
    sciskam wyrocznio pomyslow:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. i super efekt, planowałam coś podobnego ale nie wiem czy na planach sie nie skończy;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe od czegoś trzeba zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oho! Coś i się wydaje, że swoje lampeczki też muszę wyciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń