piątek

Inspiracje z IKEA Berlin ...

Wróciłam wczoraj bardzooooo późno ....

Oczywiście Ikea zajęła mi najwięcej czasu ... jak zwykle zresztą :) Tym razem była to Ikea Berlin Spandau, jeśli ktoś chciałby wiedzieć ...
Wyszłam z głową pełną pomysłów ...  Byłam tam razem z córką, która co chwilkę mówiła - o tak mamo chcę , o nie jednak to ... i tak ciągle ...
Co kupiłam ... kubki, oczywiście też te świąteczne :) Świece zapachowe i adwentowe. Dodatki kuchenne i jeszcze kilka drobiazgów.
Ale co się naoglądałam .... zresztą zobaczcie sami ... kilka wybranych zdjęć (robione telefonem)

Komoda, która Mnie urzekła ... może znajdę dla niej miejsce w pokoju synka.


Skóry ... są już na mojej zimowej liście zakupów.


Propozycja pracowni ... te małe szafeczki są idealne na tasiemki, nici i inne drobiazgi.


Tapeta wyglądająca jak pomalowana długopisem podbiła serce mojej córki. A zasłonki chyba będziemy szyły ...


Regały w łazience są fajowe, jednak w mojej łazience bym ich nie dała. Co innego te półeczki ... przydałyby się dodatkowo w mojej pracowni ...


Papierowe zawieszki są przeurocze i łatwe w wykonaniu, dlatego zrobię je sama z dziećmi - będzie wspaniała zabawa. Poducha na ścianie to rewelacyjny pomysł nad łóżko mojego synka, który obija się w nocy o ścianę  ...


Podobają mi się tak zawieszone lampy ... dają ciekawy efekt. A te szklane są urocze.


Świątecznie ...


Papierowe ozdoby są przeurocze ... 


Cudna lampa ... i to jeszcze na wyprzedaży za 29 euro.


Byłam też w outletach, gdzie udało mi się kupić buty. Nareszcie !!! Jestem dość wybredna ... chciałabym dobre jakościowo i w dobrej cenie - trudno to znaleźć w Polsce. Jednak outlety w Berlinie to jest to miejsce, gdzie za 1/3 ceny można kupić dobre gatunkowo rzeczy. Adres: Alter Spandauer Weg 1
14641 Wustermark
- obrzeża Berlina.



Później odwiedziłam kilka sklepów do których jeżdżę od lat. Swetry od 6uero do 7,5 euro, spodnie od 10 euro do 12 euro to kupicie tutaj: Kottbusser Damm 90, 10967 Berlin .
Niestety adresów innych małych butików nie pamiętam ...
Staram się kupować porządną kurtkę, żeby było ciepło i porządne buty, żeby nie zniekształcały stopy, były wygodne i ciepłe. A reszta ... nie ma dla Mnie aż takiego znaczenia ... kupuję niedrogie swetry, bluzki - tak żeby nie było mi szkoda ich później oddać lub wyrzucić ... oczywiście secondhandy to też dla Mnie raj.

Po zmroku rozbłysły wszędzie lampki, ozdoby ... czuć było Świąteczną atmosferę ... musicie sobie to wyobrazić ;) zdjęcia są tak ciemne, że nic na nich nie widać ...


A teraz marsz do pracy ...

XOXO







21 komentarzy:

  1. Super wyjazd...nie dość że udane zakupy to jeszcze wyszłaś z głową pełną pomysłów :) Komoda którą chcesz zakupić do pokoju synka jest świetna, dużo pomieści i ma oryginalny kształt. A szafeczki do pracowni, rewelacja....wiem bo też takie mam :)pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Ikeę. Ostatnio odkryłam jeszcze jeden fajny sklep, mają bardzo duży wybór naklejek na ścianę. Polecam :) http://oklejaj.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikee Kochamy, takze wszystko piekne....ale Twoja Cora najpiekniejsza! Sliczna dziwczyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy wiele razy wracać do tego posta po adresy i inspiracje:) Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny wypad :) komoda tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za to własnie lubie ikee, za praktyczne inspiracje na każdy metr kwadratowy.
    Pokaz co kupiłaś ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny wyjazd, zazdroszczę, och połazić i nacieszyć oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohoho ale inspiracji! Teraz pewnie głowa pełna pomysłu i wcale się nie dziwię! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://vaylebyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Ikeę za różnorodność i ciekawe rozwiązania i zazdroszczę,bo asortyment trochę się różni od naszego :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pojemne się wydają.
    Fajowe ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Komoda naprawdę świetna. Trzeba mieć jednak dobrą pamięć, żeby skojarzyć co, gdzie, w której szufladce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe te inspiracje. Poducha na ścianę to fajna sprawa (często się opieram czytając). Mam wrażenie, że asortyment ciekawszy niż u nas.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że dla mnie Berlin teraz to taka wyprawa.... ( z lubuskiego było jednak zdecydowanie bliżej....) lubię takie inspiracje- dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  14. FANTASTYCZNY WYPAD:)
    kochana ty chyba musiesz mieszkac całkiem niedaleko ode mnie skoro robisz skoki do Berlina :)
    ja jestem z Zielonej Góry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie za blisko ... ja jestem ze Szczecina :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam IKEA...do berlina mam spory kawałek, ale byłam wczoraj w Łodzi i też ja zaliczyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam Ikea,mam kilka mebli z tego sklepu i jestem z nich bardzo zadowolona ;-)
    Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję się tak, jakbym wróciła z zakupów :). Fajnie opisałaś nowości i inspiracje z Ikea.
    Jakbym tam była- łoj - poszalałabym!!!
    Jadę w grudniu do Poznania- tam na pewno także pobuszuję :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj przygarnęło by się kilka drobiazgów, ich aranżacje rewelacja!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń