czwartek

Suszka do atramentu - jak wiele zmienia wykończenie ...

Witajcie ...


Kilka dni temu wyszperałam z szuflady dwie suszki do atramentu. Dokładniej rzecz ujmując są to suszki kołyskowe. Przywiozłam je już jakiś czas temu z targu staroci ... i tak leżały sobie czekając na swoją kolej ...

Pierwsza została oczyszczona, ozdobiona transferem i polakierowana na mat. Spód, na który mocuje się bibułę do osuszania atramentu pokryłam czarnym atłasem.


Druga po oczyszczeniu pomalowana na biało, przetarta i ozdobiona koroną. Spód pokryty czarną bawełną.


Dwa praktycznie takie same przedmioty, a jednak inne ... jak wiele zmienia wykończenie ... prawda ???


Zmykam do mojej pracowni ...

XOXO

23 komentarze:

  1. No proszę Cię!! ja jeszcze pieczątki nie zrobiłam, a Ty już szczujesz kolejnymi cudkami z tej dziedziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo ta biała śliczna,postawiłabym ją do podziwiania na komodzie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ozdobione :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. moja faworyta to ta drewniaczka :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, podoba mi się pomysł i to bardzo! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda, nie ma to jak zrobić coś samemu :)
    Zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! i bardzo różne :) do mnie przemawia drewniany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie je wykonczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! obie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna rzecz...nie zmieniona kojarzy mi się z poważnym panem siedzącym za wielkim biurkiem...:))) W bieli wygląda inaczej , delikatniej...podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam,że kiedyś takowe bywały w codziennym użyciu...
    Na szczęście dzięki nam, kochającym stare przedmioty, mają darowane drugie, często piękniejsze życie:-))jak w przypadku Twoich osuszaczy:-)
    Serdeczności
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wykończenie wiele daje...wspaniały efekt;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zdania podzielone ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie.Posiadam stare pieczątki które są mocno wybrudzone tuszem.Mam pytanko,może znasz dobry sposób pozbycia sie tuszu z pieczątek?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w mailu - sok z cytryny to jedyny znany mi sposób :)

      Usuń
  15. sprawdź w encyklopedii hasła Aksamit vs Atłas. Materiał z krótką okrywą włosową to AKSAMIT !

    OdpowiedzUsuń
  16. aksamit zwany jest również Pluszem :)

    OdpowiedzUsuń