środa

Drewniana ściana w pracowni ...

Kochani prace w porządkowaniu pracowni idą bardzo powolutkuuuuuuu ...

fot.LadyDi

Staram się segregować wszystkie rzeczy, których jest naprawdę SPORO !!!

Guziczki, koraliki, drewniane drobiazgi, listewki, materiały, farby, bejce, kleje i większy sprzęt, większe meble (krzesła, stoliczki ...) ach dużo by pisać ...

fot.LadyDi

Część już na swoim miejscu, część "wala" się po pokoju ... a ja niespokojna duszyczka zaczynam następną rzecz ....

Powstała pierwsza drewniana ściana ... nie będzie ozdobą samą w sobie ... o NIE !!! Będzie to moja wielka tablica inspiracji ... Nie będę jej oszczędzać, co to to NIE !!! Za pomocą gwoździków przyczepię do niej wszystko co mi się spodoba - wycinki z gazet, plakaty, rysunki itp.

Tutaj widać deski przed malowaniem ... hmm nie pytajcie o efekt końcowy ... sama jeszcze nie wiem :)

fot.LadyDi

Kolejna pusta ściana czeka na położenie desek ...  a przy niej stać będzie biurko ...
... fizycznie jest ono w domu, trzeba mu jednak poświęcić troszkę czasu, żeby mogło godnie piastować tak ważne stanowisko ...

Czy tylko ja tak mam, że na wszystko brak mi czasu ............
Wiem, że są WAKACJE :):):) 
Najpierw DZIECI, później OBOWIĄZKI,  a na końcu WSZYSTKIE INNE SPRAWY ...

Ostatnio czas przelatuje mi między palcami ... i z tego wszystkiego zapomniałam pochwalić się kolejnym świadectwem z czerwonym paskiem, które przyniosła do domu MOJA CÓRKA :) Jestem z niej strasznie dumna ... jeszcze jeden rok szkolny i moje MALEŃSTWO skończy szkołę podstawową ... aż trudno uwierzyć jak ten czas leci ....

Już w kolejnym poście uchylę Wam rąbka tajemnicy i pokażę skrawek biurka ... jak dla Mnie jest CUDOWNE !!!