piątek

Uwaga remont i absurdy w marketach budowlanych ...

 

Minął już miesiąc od poprzedniego wpisu ... jak ten czas leci ...

 
Jednak uwierzcie mi .... nie próżnuję.

 
remont,prace wykończeniowe,Castorama,Leroy Merlin, blog o wnętrzach,blog DIY zrób to sam krok po kroku, jak tanio wyremontować mieszkanie, kawalerka remont jaki koszt
 

Wymyślam tanie i proste rozwiązania, nadzoruję prace i szukam promocji !!!

A to wszystko dotyczy kawalerki.
  
Poniżej kilka zdjęć poglądowych.
 
Kuchnia była oddzielnym pomieszczeniem, które otworzyło się na pokój. Zabudowa lewej strony zasłaniać będzie lodówkę, natomiast z prawej ciąg szafek kuchennych.
 
rigipsy jaki koszt za metr,remont kawalerki od czego zacząć,porad DIY,zabudowa rur płyta kartonowo gipsową, kuchnia otwarta,kawalerka w wieżowcu jak zmienić układ,zrób to sam,blog wnętrza DIY lifestyle,Szczecin
 
Drzwi do kuchni zostały zlikwidowane. Po wejściu do mieszkania widać pokój i korytarz, który na ten moment jest już przygotowany do malowania.
 
jak zakleić drzwi wewnętrzne,zabudowy z rigipsu,jak wyremontowac kawalerkę, zrób to sam, tanie szybki remont jak to możliwe,gładź szpachlowa, blog remont DIY lifestyle,majsterkowanie,pomysły na remont
 
Łazienka dostała nową instalację wod-kan, która jest schowana w ścianie i wkrótce zostanie zakryta płytkami. Rury, których przesunięcie wiązało się z ingerencją w mieszkania sąsiadów zostały zabudowane.
 
rury pcv, zmiana instalacji wodnej jakie ceny,jak schować rury w ścianie, remont kawalerki czy można to zrobic samemu,DIy zrób to sam, blog DIy,blog wnętrzarski,zbijanie tynków
 
 
Jeszcze sporo pracy i zaangażowania, ale efekty już widać.
 
Wiecie co sprawia mi największa frajdę ?
 
Szukanie promocji, prawdziwych wyprzedaży, okazji, szperanie w outletach z glazurą itp. zabawy.
 

Czuję się jak ryba w wodzie.

 
Dostrzegam też mnóstwo absurdów sklepowych
!!!!
 
Chociażby taka Castorama
 
 Zdarza się, że ceny na przestrzeni jednej miejscowości wąchają się w granicach 40% na jeden i ten sam produkt !!!
 
Albo inna ciekawostka ... stoi sobie szafeczka pod umywalkę przeceniona jako ostatnia z ekspozycji, a miły Pan przynosi mi nierozpakowaną z magazynu ???
 
Ja się cieszę, ale system chyba zawodzi ...
 
Hurtownie elektryczne, które po dłuższej rozmowie schodzą o kilkadziesiąt % z ceną w dół ...
 
A najlepsze numery możecie robić w Leroy Merlin ...
 
Oczywiście wszystko dzieje się w jednym mieście !!!
 
W jednym sklepie ww. marki jest promocja, bo została przykładowo jedna zasłonka(
 (mój osobisty przypadek)
 
Cena z 200zł spada do 50zł (ostatnia sztuka) SUPER, tylko niestety jest 1 sztuka ...
 
Jedziemy do drugiego sklepu i kupujemy brakujące 3 zasłony w cenie 200zł/szt., co daje nam razem 600zł.
 
Wracamy do pierwszego sklepu, robimy zwrot, gdzie otrzymujemy 600zł i za chwilkę kupujemy wszystkie 4 szt. po 50 zł każda !!!!!! Co daje w sumie 200zł za 4 sztuki.
 
Dlaczego tak się dzieje ???
 
Kod z zasłony w sklepie gdzie jest promocja liczy ją po 50 zł, bo tak została wprowadzona do systemu.
 
Więc jeśli chcecie kupić więcej "ostatnich sztuk" po promocyjnej cenie wiecie jak to zrobić ;)
 
Tak więc kochani szukam, kupuję i remontuję.
 
W kawalerce wymieniane są instalacje elektryczne, wodno - kanalizacyje, likwidowane drzwi i wiele innych.
 
Jeśli boicie się, że taki remont dużo kosztuje ... uwierzcie mi - to wcale nie musi być takie drogie !!!
 
Wystarczy troszkę poszukać, nie podejmować pochopnych decyzji i powoli małymi kroczkami do przodu !!!
 
Wiem, że widoki nie są cudowne ... jednak są w 100% prawdziwe !!!
 
Podczas remontu pięknych widoczków nie ma, nie ma też czystości, sterylnych warunków itp.
Za to są widoki na nowe, lepsze wnętrze ;)
 
XOXO 
 
 
 
 
 


45 komentarzy:

  1. Jej, ale galimatias. Nie mogę się doczekać finału. Zakupowe opowieści ciekawe i bardzo inspirujące. Będę o tym pamiętać na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też sama chciałabym już zobaczyć finał ;)

      Usuń
  2. O jacie. Ciekawe jak będzie wyglądał finał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację z tymi promocjami. My też się przymierzamy do remontu, ale przeraża nas fakt, że wymiana okna w jednym pomieszczeniu niesie za sobą lawinę innych prac, które muszą być zrobione w pomieszczeniach obok. W ten sposób musimy polegać jedynie na promocjach, żeby nie zbankrutować. I okazało się, że drzwi, które w naszej miejscowości kosztują ponad 1000 zł, w markecie budowlanym kilkadziesiąt km od nas kosztują niecałe 700zł. Dokładnie takie same. Widzieliśmy je po zamontowaniu i kilku miesiącach używania i wszystko jest ok. Stwierdziliśmy, że z wszystkimi materiałami będziemy postępować podobnie, trzeba tylko poszukać i się przygotować. Sam remont pewnie pójdzie szybko, ale szukanie materiałów będzie czasochłonne. Za to satysfakcja gwarantowana :) Czekam na zdjęcia finalnego efektu, jestem go bardzo ciekawa :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzasz tylko to, że ceny są strasznie zróżnicowane i trzeba szukać. Życzę Wam szybkiego, niedrogiego i efektownego remontu :)

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać :) a z tymi wyprzedażami tak jest. Numer z zasłonami mnie rozbawił, ależ z Ciebie zdolniacha :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawał dużej roboty odwalasz, ale już wiem...uwielbiasz to:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno trzymam kciuki żeby wszystko poszło gładko :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Promocje fajnie, ale numer z zaslonami chyba srednio uczciwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam tak. To, że sklepy sieciowe nie trzymają cen to jest dopiero - średnio uczciwe! Potencjalny klient nie chodzi od jednego do drugiego sklepu jednej i tej samej marki, bo jest przekonany gwarancji ceny. A tutaj okazuje się, że jest inaczej niestety ...

      Usuń
  8. Rzeczywiście fajne te absurdy ;) Nigdy bym nie pomyślała,że tyle jest niedorzeczności.
    Trzymam kciuki za remont!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba szukać i sprawdzać ceny w wielu miejscach. Ja się przekonałam o tym niedawno, gdy poprosiłam o wycenę blatu kuchennego kilku stolarzy namierzonych w sieci. Odpowiedzi dostałam trzy: 3500 zł, 7200 zł i że nie da się zrobić blatu o tej grubości. Następnie poprosiłam o wycenę jeszcze stolarzy, z którymi już współpracowałam i już cena spadła o kolejnego tysiaka łącznie z transportem i montażem. A na koniec dostałam jeszcze wycenę od znajomego czytelniczki - bez montażu, olejowania i transportu, ale sam blat za niewiele ponad tysiaka. Niesamowita rozbieżność! Warto pytać, szukać i nie spieszyć się :)

    I jeszcze DUKA - te same rzeczy jednocześnie sprzedawane w zwykłym salonie i w salonie outletowym, tylko w tym drugim kilka razy taniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Madziu rację. To co się dzieje na rynku jest wolną AmErYkAnKą ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. na to bym nie wpadła... najbardziej spodobały mi się jednak "wąchające" ceny w castoramie ( zrobiłaś literówkę ;-)).
    A remoncik super- człowieka zawsze zaskakuje ile to roboty ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że u Ciebie rzeczywiście remont idzie pełną parą :D Faktycznie trzeba dość sporo nakładów wysiłku i pieniędzy, ale warto :) Oczywiście, że warto kupować na promocji. Zazwyczaj jest tak, że te produkty są naprawdę wysokojakościowe. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem niesamowicie ciekawa końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się bardzo interesująco. Koniecznie dodaj zdjęcia jak wyjdzie cały remont. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Markety budowlane mają to do siebie, że są tylko marketami i nie każdego mogą zadowolić. Ja z firmą często korzystamy z takich miejsc i idzie się przyzwyczaić do opieszałości i częściowej niekompetencji tych, którzy niby to są fachowcami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią zobaczę efekt końcowy! Sama jestem w trakcie remontu i niczym gąbka chłonę wszelkie inspiracje. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Remonty to ciężka sprawa, bo ciągle trzeba coś dokupywać, jakieś nagłe zmiany w planach... ale za to później miło się ogląda wykonaną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio robiłam remont w pokoju mojego synka. Dostał pokój małego mechanika. Na ścianach zawisły między innymi szafki warsztatowe w których może trzymać swoje zabawkowe śrubokręty oraz inne narzędzia :). Jak zobaczył efekt końcowy jeszcze nigdy nie widziałam, żeby mu się tak oczy zaświeciły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam robić remonty :) Jeśli tylko się dowiem, że ktoś z moich bliskich remontuje swoje mieszkanko od razu mam ochotę pomagać. Ostatnio podczas urlopu nie mogłam usiedzieć na miejscu i pomalowałam okna drewniane na przepiękny błękitny kolor. Jakoś tak od razu żywo się zrobiło w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na wiosnę startuję z wielkim remontem w moim mieszkaniu. Już mam wszystko wybrane ozdobna sztukateria przygotowana. Teraz wystarczy poczekać poczekać na pierwsze cieplejsze dni i zaczynamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że na wiosnę remont zapowiada się nie tylko u mnie :) Już jutro jadę robić pierwsze remontowe zakupy i kupić panele podłogowe Dąb naturalny będzie moim zdaniem idealnym kolorem współgrającym z ciemnymi meblami. Już nie mogę się doczekać pierwszych ciepłych dni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wpis, ja również jestem właśnie w trakcie remontu. Cieszę się z tego, że wraz z mężem zdecydowaliśmy się już na sufity. Kolega mojego męża pracuje w firmie oferującej szalenie modne dziś sufity napinane. Spodobały mi się one do tego stopnia, że zdecydowałam się sprawić sobie w salonie sufit 3D z wybraną przeze mnie grafiką. Do produkcji tego typu sufitów wykorzystuje się solidną folię PCV, która może posiadać wykończenie matowe bądź połyskujące.

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas też.. ale na szczęście mamy już wszystko prawie wybrane :) Został nam do znalezienia sklep z materacami i jakieś ładne tapicerowane łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ostatnio trochę majsterkuję i poszukując części natrafiłem na ciekawą hurtownię z częściami do majsterkowania. T macie link: https://dlaelektrykow.pl/68-przewody-wielozylowe-ydy. Zaopatrzam się u nich już dwa miesiące i jestem bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua vòng tay pandora từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas remont trwa ale wszystko powybierane :) No jeszcze zostało mi znaleźć sklep z materacami ale to już pikuś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda to świetnie. Teraz sama zaczynam remont u siebie w domu i szukam inspiracji i nie miałam pojęcia, że ceny mogą się tak różnić. Trzymajcie kciuki, bo to moje początki w majsterkowaniu. Buty robocze i koszula już jest, w sobotę reszta zakupów i zaczynamy przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia z remontem :D ja kupiłam nowy zlew metalowy z dwoma przegrodami, oklejałam fronty meblowe i dodałam kilka doniczek z ziołami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Remonty mieszkań czy domów to bardzo ciężki temat. Zwłaszcza gdy nie znamy się na tego typu pracach. 2 lata temu remontowałam mieszkania i nie było łatwo, ale efekt końcowy wyszedł bardzo zadowalajacy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety tak to już jest, że markety budowlane nie zawsze mają obsługę na wysokiej jakości. Czasami lepiej kupić coś w sklepie internetowym i masz lepszą obsługę i szybciej towar w domu. Wiele osób spotkało się z tymi absurdami dlatego to już chleb powszedni w kwestiach budowlano remontowych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak naprawdę ja również dopiero co jestem świeżo po remoncie i muszę przyznać, że wszystko udało się tak jak to sobie założyliśmy. Najbardziej cieszę się z tego, że firma https://www.wawerbud.pl/prace-wykonczeniowe/ zajęła się wszelkimi pracami wykończeniowymi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie czasami takie rzeczy się zdarzają, ale jeśli chodzi o mnie to ja w głównej mierze stawiam przy remoncie na bardzo wysokiej jakości materiały. Polecam właśnie dlatego bardzo fajny sklep https://artcorestudio.pl/ gdzie na pewno każdy z nas znajdzie całą masę różnych materiałów do wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Serwis drzwi i okiem w Krakowie, jak to widzisz? Zerknij - https://kniz.pl/serwis-okien-i-drzwi/
    Czy dzięki takiej usłudze można je na tyle odświeżyć, aby jeszcze posłużyły?

    OdpowiedzUsuń