wtorek

Oświetlenie w pokoju B&W

B&W

Większość z nas lubi połączenie bieli z czernią. Jest klasyczne, eleganckie i pasuje do niego praktycznie każdy kolor.

biało czarny pokój,b&w,pokój nastolatki,toaletka DIY,zrób to sam,inspiracje,krok po kroku,blog DIY,wnętrza biało czarne,cotton balls lights,girlanda świetlna


cotton ball lights,white room,czarny kosz,biały pokój inspiracje wnętrza,blog design,DIY zrób to sam, majsterkowanie blog

Pokój mojej córki jest na jej życzenie B&W. Dodatki obecnie są jeansowe. Pokój po małej metamorfozie w postaci drewnianej ściany pokazywałam TUTAJ.

pokój nastolatki inspiracje,biel w pokoju,white room,white inspirations,DIy zrób to sam,cotton ball lights,białe drewno,white wood inspirations,białe deski na ścianie jak zrobić,blog DIY,blog wnętrza

pokój nastolatki jak urządzić,pokój b&w biało czarny,ściana z desek krok po kroku,majsterkowanie drewniana ściana zrób to sam,DIY drewno na ścianie,czarna narzuta,manekin w pokoju,inspiracje biało czarne b&W

Toaletkę wykonaną przez mnie widać poniżej. 

toaletka,konsolka biała,transfer na drewnie,cotton balls białe,białe świecące kule,design,decoupage na drewnie,nowoczesna toaletka biała dla nastolatki,blog DIy,majsterkowanie

Bekvam w odcieniach B&W TUTAJ.

bekvam B&W,bekvam biało czarny,jak ozdobić bekvam Ikea,biały taboret inspiracje,krok po kroku,jak zrobić,DIY,decoupage,dekoracje, pokój anstolatki,blog o wnętrzach,blog DIY,majsterkowanie zrób to sam,

Nawet tiulowa spódnica jest pod kolor.

spódniczka tutu,tiulowa spódnica krok po kroku,jak uszyc tiulową spódnicę,manekin w pokoju,manekin jako ozdoba,blog wnętrza,

Dzisiaj chciałam pokazać Wam idealne dopełnienie pokoju, czyli cotton ball lights, które można kupić TUTAJ.

qule,cotton balls light,białe cotton balls w pokoju,DIY,inspiracje blog majsterkowanie,wnętrza,

Są bardzo długie i mają 35 pięknych białych kul. Istotną rzeczą, która mnie w nich urzekła to biały przewód. Naprawdę przy białych kulach tworzy elegancką i spójną całość. 
QULE przychodzą w paczce złożone i wystarczy je umieścić w odpowiednim miejscu.

pokój nastolatki inspiracje,biel w pokoju,white room,white inspirations,DIy zrób to sam, krok po kroku,konsolka,biała toaletka, metalowy kosz

Ich delikatne światło nadaje całemu wnętrzu lekkości i wprowadza wspaniałą atmosferę.

pokój nastolatki inspiracje,biel w pokoju,white room,white inspirations,DIy zrób to sam, krok po kroku,konsolka,biała toaletka, metalowy kosz,białe deski na ścianie,white wood,

pokój nastolatki inspiracje,biel w pokoju,white room,white inspirations,DIy zrób to sam,cotton ball lights,

Białe kule to jest strzał w 10 !!! We wnętrzu B&W wyglądają obłędnie.

białe cotton balls lights,jak zrobć cotton ball light,biało czarne wnętrze,inspiracje b&w,rama lustra biała,blog diy,majstrkowanie,krok po kroku,inspiracje


Córka jest zachwycona.

child white room,kids rooms,białe deski w pokoju dziecka,inspiracje,dekoracje,cotton balls lights,czarny kosz,pokój dziecięcy,biały miś,blog DIy,majsterkowanie


XOXO


girlanda świetlna - www.qule.pl

30 komentarzy:

  1. cuuudny pokój, a toaletka genialna!
    podoba mi się, że ball'sy przychodzą już gotowe do złożenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, nie dziwię się że córka jest zadowolona! bzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pokój. Ja B&W mam w w łazience i sobie naprawdę chwalę mimo, że słyszałam niepochlebne opinie na ten temat. Ciężkie w utrzymaniu na pewno, jednak robi efekt WOW

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kule super prezentują sie jako oswietlenie. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te bawełniane kule ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm już chyba byłam ostatnia bez kul w świecie . Bardzo podobają mi się Twoje aranżacje i kliknęłam te qule Dzieki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow piękny pokój ma Twoja córka :) Każdy detal tworzy niesamowity klimat, jest niepowtarzalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pokój. Młodzieżowy, spójny i mimo czerni bardzo jasny :)
    A kule jak to kule - robią klimat i tyle :)
    Pozdrawiam,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała girlanda jest urocza i pasuje do każdego wnętrza. Wygląda prześlicznie w pokoju córy. Zajrzę do sklepu :) Może sprawię sobie sama prezent na mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda, miałaś rację z tym białym przewodem do białych kul! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja jej sie nie dziwie ze jest zachwycona ;) tez bym była.. pieknie i z klasą..ale czuć ducha nastolatki :D super

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie...grunt to fajny pomysł na pokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Z czego zrobiona jest ta toaletka? To część palety? A napisy?\\

    Genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toaletka zrobiona jest z deski i listw z falbanką, pomalowana i ozdobiona techniką decoupage stemplami wydrukowanymi na serwetkach. Zrobię tutorial jak to zrobić. Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ja też bym była zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. już pisałam, że toaletka wspaniała, ale całość pokoju prezentuje się znakomicie, bardzo mi się podoba:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się taki styl, gratuluje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny pokój. Nie dziwię się, że córka zachwycona. Toaletka świetna, miałam spytać jak zrobiona, ale już się doczytałam w komentarzach. A kule to moje marzenie, które na pewno kiedyś się spełni :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę córce takiego świetnego pokoju! :) połączenia kolorów niesamowite :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny pokój, wszystko jest idealnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  20. Białe kule wokół lustra - można poczuć się jak w garderobie dla aktorów. Fajne rozwiązanie na ozdobienie zwykłego pokoju, niby niewiele, a daje efekt.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy projekcik, trzeba mieć dobry gust, żeby wszystko tak połączyć

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Tak sobie właśnie pomyślałam że te lampki by super wyglądały na moim nowym tv z electro.pl i bajecznie by mi oświetliły scianę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę jak garderoba artystki, aktorki teatralnej, bardzo gustowne, super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na niebanalne oświetlenie! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie często spotyka się tego typu oświetlenie we wnętrzach, a szkoda, bo jest ono nie tylko skuteczne, ale i efektowne. Zapewnienie dodatkowych źródeł światła jest bardzo istotne, po to, aby całe pomieszczenie było odpowiednio intensywnie doświetlone.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały pokój robi na mnie ogromne wrażenie. Widać, że ma Pani rękę do dekorowania. Zastanawia mnie jednak czy córka posiada dodatkowe oświetlenie żyrandolowe albo reflektor na szynie? Światło dzienne nie zawsze jest wystarczające, tak samo małe lampki led. Zwłaszcza wieczorami, żeby nie męczyć za bardzo oczu

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie delikatne gustowne dodatki oświetleniowe. Teraz jest świetny okres na zakup takich lampek wiele sklepów wprowadza poświąteczne promocje oświetlenia. Podczas takich wyprzedaży możemy kupić produkty w naprawdę bardzo dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te lampy wokół lusterka. Bardzo mi się podobają. Oświetlenie jest bardzo ważne i robi klimat w pokoju. Ja lubię sobie wieczorem posiedzieć, zrobić klimacik lampami i poczytać książkę. Ostatnio na https://kupujlampy.pl/blog/lampy-wiszace-z-regulowana-wysokoscia-jak-dopasowac-do-pomieszczenia/ dowiedziałam się jak dopasować lampy wiszące do pomieszczenia. Nie wiedziałam, że jest to tak ważne ale dopasowałam swoje lampy do tego jakie mam pomieszczenie i z jakim nasileniem chcę mieć światło. Teraz jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń