środa

Zwycięska aranżacja ...

Kochani WYGRAŁAM :)

Nie wiem jak to możliwe, ale wieści roznoszą się tak szybko ... 
... potwierdzam WYGRAŁAM ...

Wygrana to bony do realizacji w sklepie Udekoruj dom. 

Dodatkowo JA i cztery inne blogerki otrzymałyśmy własną przestrzeń na targach Arena Design i Home Decor.

Radość jest ogromna ....dodatkowo otrzymałam poduszki, drewniane litery i podobno to jeszcze nie wszystko ...

lampa z samymi żarówkami,DIy krok po kroku lampa pająk,blog wnętrza


Cały wyjazd był bardzo udany. Poznałam wspaniałych ludzi, bawiłam się świetnie, dołożyłam swoje trzy grosze do powstanie cudownego miejsca w Łodzi. Wszyscy byli uprzejmi i chętnie służyli pomocą. Atmosfera była rewelacyjna a to bardzo ważne. Nauczyłam się jak w profesjonalny sposób kłaść tapety (takie z wyższej półki) ... na moje szczęście :):):) Ponieważ wygrany bon mam zamiar zrealizować na zakup cudnej natury TAPETY  ... oczywiście pochwalę się ... jakby mogło być inaczej.
Miałyśmy zapewniony hotel, wyżywienie, ba ... nawet wieczorne atrakcje ;)
Wszystko było zorganizowane i dopięte na ostatni guzik. 
Dziękuję, cieszę się i polecam się na przyszłość ...
Wspólnie z pozostałymi dziewczętami zrobiłyśmy 8 stylizacji, które obejrzeć można w SHOWROOMIE Udekoruj dom w Łodzi. Jesteście ciekawi ? Mieszkacie blisko ? A może daleko ? Nieważne ... musicie tam zajrzeć !!!!!

Czekam na profesjonalne zdjęcia SHOWROOMu, które miały być robione już po naszym wyjeździe.
Opublikuję je w trybie PILNYM, gdy tylko je otrzymam. A póki co ... pokazywać będę moje, robione w pośpiechu ...

lampa krok po kroku DIY,blog majsterkowanie projekty DIY,wnętrza

Stylizacja, którą robiłam razem z Kasią okazała się strzałem w 10. Znacie moje zamiłowanie do projektów DIY. Prawda ??? Moim założeniem było pokazanie jak łatwo można zrobić coś z niczego.
Pokój nastolatki w stylu loftowym pozwolił na odrobinę szaleństwa :)

Pokazywałam Wam już pieniek z papierowych rolek, który został oklejony tapetą. Wygląda tak prawdziwie, że aż trudno uwierzyć że nie jest drewniany ....

Dzisiaj czas na PAJĄKA - lampę, z którą każda z Was sobie poradzi :)

lampa krok po kroku DIY
3 przewody w różnych kolorach,  różnej długości


blog wnętrzarski DIy majsterkowanie ,lampa pająk,wnętrza krok po kroku lampa
2 białe przewody asymetryczne + filcowe klosze

Potrzebujemy przewód. My miałyśmy przewód (do ziemi) jest gruby, czarny i pasuje idealnie do zwykłych oprawek na żarówki. Dodatkowo taśmę izolacyjna w dowolnym kolorze, oprawki na żarówki, żarówki, haczyki i ewentualnie klosze.

Zaczynamy od przycięcia przewodów. Niektóre mogą mieć 3 metry, inne 2 metry - zależy to od Waszego wnętrza. Najpierw musimy dociąć przewody na wymiar jaki nam odpowiada i zamocować oprawki. Ja owinęłam przewody 3 różnymi kolorami taśmy izolacyjnej, nachodząc na oprawkę, która również jest owinięta w/w taśmą. Kolejny przewód był biały (okrągły). On pozostał w takim kolorze. Zamocowałam na nim oprawki i zawiesiłam przepiękne klosze z filcu. Jeden biały, drugi czarny.
Końcówki wszystkich przewodów trzeba połączyć. Niestety na warsztatach zabrakło czasu i nie zostały one zakryte w należyty sposób ... Idealnym "okryciem" będzie miseczka lub prostokątne pudełko, które możemy pomalować na dowolny kolor. Nawiercamy pięć otworów i przekładamy je przed złączeniem ich kostką. 
Następny etap to umocowanie haczyków w suficie. Mocujemy je w miejscu, gdzie chcemy mieć światło. Kabel przekładamy przez haczyk i swobodnie puszczamy. Jeśli kabel będzie się wysuwał wystarczy delikatnie go podkleić taśmą. Odpowiednie dobranie wielkości haczyków do przewodu zaoszczędzi nam stresu związanego z "obsuwaniem się lampy".
Niektóre z przewodów zamocowane są haczykami do ściany i swobodnie są na niej puszczone.

Proste? Raczej tak i to bardzo. Można zrobić dowolną ilość odnóg, dowolną długość i dowolnie rozmieścić je po pokoju ...

Pajączka mini zrobię u mojego synka w pokoju :):):)

Za dużo było tych projektów, żeby pokazać je wszystkie razem ... codziennie będzie jedna, dwie rzeczy z całościowego pokoju nastolatki w stylu loftowym.


XOXO


30 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje, czekam na foto realcję, ale z tego co widze to świetna aranżacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) super. Bardzo Ci gratuluję. To ogromne osiągnięcie a do tego świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, :):):) Fajne pomysły :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulcje :))))))))))))))))))) brawo to świetna wiadomość:) fotki super a co będzie jak będa ta kolejne :)) już nie moge się doczekać:)))

    u mnie dziś debiut , prezentuje kawałek swojego m.- a mianowicie kąt do pracy:)) zapraszam do wyrażenia opinii na ten temat :))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK COŚ CZUŁAM ŻE WYGRAŁAŚ, ♥
    super, a pomysł na pajączka extra, też kiedys wykorzystam :-)) no i czekam na foty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ale super, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!! Już czytałam u Oli :) super projekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Z Twoimi pomysłami wygrana mnie nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Bardzo podoba mi się to, co widzę na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze razem z Tobą:))) Zasłużyłaś

    OdpowiedzUsuń
  11. No to extra! Gratulacje :) Ciężko na to pracowałaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. No wypasiony wyjazd:)) Suuuper, serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasa i styl i moje ulubione b&w aranżacje przełamane kolorem. Rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje,choc znowu nie jestem w temacie...
    Musze poczytac u Ciebie o co dokladnie chodzi..
    Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  15. w tym sklepie-to tylko cos wygrac-bo kupic, to raczej niemozliwe, 500 pln za rolke papieru, lo matko, gratulacje wiec tym wieksze, ze wygralas i mozesz zaszalec

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję:)

    mieszkam w Uć i jakoś umknęła mi ta impreza:/
    gdzie jest show room???

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulujeee ,to bylo oczywiste ze wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, cieszę się razem z Tobą :)
    Masz smykalke do tego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Raz jeszcze gratulacje :-)
    Nazwa lampy pajączek jest czaderska ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo serdecznie gratuluję;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentuje. Przyznam, że nie widziałam tego pomysłu wcześniej.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń