piątek

Stempel HAND MADE - DIY

Ostatnie pieczątki wywołały wielkie poruszenie. Okazało się jednak, że nie każda z nas umie zaprojektować gumkę niezbędną do do takiej właśnie pieczątki ...

Dlatego dzisiaj będzie coś dla każdego !!!!


Stemple z odręcznym napisem, wzorkiem, logotypem.

Potrzebujemy:
- korek od wina lub kawałeczek deseczki, sklejki lub innego sztywnego materiału
- klej typu wikol
- nożyczki
- gąbka - do kupienia w papierniczym ( dziewczyny scrapki na pewno wiedzą o jakiej mówię)
- całe swoje serce, wolne ręce i czas :)



 Wycinamy z gąbki kształt naszego stempla (wg, wielkości korka lub deseczki). Następnie piszemy lub rysujemy na nim to co chcielibyśmy mieć na pieczątce. Malutkimi nożyczkami wycinamy precyzyjnie napis, kształt itp. Możemy wycinać po jednej literce i później złożyć to w całość lub łączyć literki na gąbce wąskim łącznikiem. Podstawę stempla pokrywamy klejem i umieszczamy na nim nasz wzór - zwracając uwagę na sposób przyklejenia, tak aby nasz wzór po odbiciu na kartce był ustawiony w odpowiednią stronę. Musimy jeszcze zaopatrzyć się w poduszkę do stempli wraz z tuszem.

Poniżej widać jak po kolei powstawał napis ...





 To przykładowe stemple, które zrobiłam dla siebie. Nie ozdabiałam ich z uwagi na brak czasu ... jednak zrobię to wkrótce :)



A teraz już tylko ... stemplujemy dziewczęta !!!!!!

XOXO

26 komentarzy:

  1. Za dzieciaka robiliśmy takie stempelki z ziemniaków hihi a teraz to już wyższy poziom :))))
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam te ziemniaczane pieczątki, była duża frajda. :]

      Usuń
  2. O tak! Z ziemniaków pamiętam, tylko nie były tak ładne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! W Twoim wykonaniu wydaje się dziecinnie proste:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne stempelki i nie takie trudne do wykonania( a przynajmniej mam taką nadzieję,) !
    Dziękuję za wspaniały kursik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no widziałaś!!! mam wrażenie, że to moje "dwie lewe" sprowokowały Cię do tego DIY ;-))))))
    Świetnie!! będę póbować!
    to już się Kochana, tym moim stempelkiem nie kłopocz, postaram się SAMA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja kochana, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za instruktaż ... ja zatrzymałam się na ziemniaku :-)))))
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł. Wspaniała instrukcja "jak zrobić". Nic tylko dziękować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no taki to z pewnością będę w stanie zrobic sama ; PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasz Młody ostatnio odbijal w przedszkolu jabłkowe pieczątki.....
    Moze przy mamie przejdzie na wyższy poziom stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jakie to proste w Twoim wydaniu :) Może i ja sobie zrobię taką pieczątkę....pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ziemniaku słyszałam i stempelku także ale nie spodziewałabym się że to taki świetny efekt;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie stemple, u Marysi stemple - muszę sobie zrobić schemat do farbowania ubrań.
    Ps. Zmieniłam adres bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty masz wspaniałe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochanieńka, życie mi uratowałaś, głowię się, przeglądam, wymyślam, a tu co, piecząteczki na wyciągnięcie ręki i to handmadeowe :o) domowe :o)))) thx

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Można porobić i takie pieczątki w ramach fajnej zabawy w domu. Tak sobie myślałem, że gdybym chciał takie pieczątki u siebie w https://www.maxsc.com.pl sprzedawać to pewnie puściliby mnie z torbami :) No ale liczy się oczywiście dobra zabawa i taka pieczątka również może do czegoś się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ciekawością przeczytałem ten tutorial i dziękuję w imieniu mojego Kubusia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysoka funkcjonalność wyrabiania pieczątek online czyni sklep jednym z najlepszych na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieczątka online być może stosowana dodatkowo do dostosowywania promocyjnej galanterii reklamowej, takiej jak pocztówki na święta lub kartki marketingowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieczątka być może użyta w kierunku spersonalizowania kartonika a także potwierdzenia dostawy lub po prostu uzewnętrznić podziękowanie za zakup...

    OdpowiedzUsuń