poniedziałek

Stare drewno ... piękne drewno ...

Drewniane wieszaki ...

niby nic takiego ...

 

 Jeden węższy - KOBIECY, drugi szerszy - MĘSKI.

Znalezione, oczyszczone ... z jednej strony ozdobione  wąsami, z drugiej natomiast oznaczone Mr. Mrs.







Urzekł Mnie w nich kształt, faktura drewna - lekkie pęknięcia, drobne sęki ...


Stare, pięknie wyprofilowane wieszaki w nowoczesnej wersji.


Jak już o drewnie mowa ... to proszę bardzo jeszcze jedna mała rzecz ... skrzyneczka z uchwytami w kształcie serca. Pokazywałam ją już kiedyś. Przeczekała swoje, doszłam jednak do wniosku, że nie jest mi potrzebna ... dostępna jest w SKLEPIE.






Mam jeszcze Wam coś do pokazania, w sumie to mnóstwo rzeczy ... ale spokojnie ... jutro pomysł na za krótkie spodnie dziecięce ... spodoba się WAM, jestem pewna :)

XOXO



23 komentarze:

  1. Ale designerskie te wieszaki !!! Super
    Kasia W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieszaki bardzo stylowe, a szczególnie podobają mi się ozdobne napisy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wieszaki super... i ozdoby na nich tez, pomysł z Mr ,Mrs swietny.
    czekam na spodnie- na pewno sie przyda:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te wieszaki i słodka ta skrzyneczka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekaw czy ten pomysł da się zrealizować na spodniach męża, któremu tak się nogawki skróciło, że radośnie dyndają nad butem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasno określone , który jest dla kogo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne wieszaki.. idealne np na prezent slubny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne te wieszaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz każdy ma swój wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie te wieszaczki są czaderskie...fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieszaki bomba, chyba sobie zrobię coś w tym stylu ;)
    Pozdrawiam,
    Nevrinn.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! Nawet samemu możan zrobić, choc takie drewno bardzo trudno zdobyć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń