wtorek

PODKŁADKI pod KuBeK ze sklejki ...

Kochani co tu dużo pisać ...

Sami spójrzcie ...

Troszkę sklejki, farba, tusz, sznurek, wiertło ... no i oczywiście CZAS + SERCE !!!


Podkładki w dwóch wersjach:

Naturalne z transferem i sznureczkiem do powieszenia ... lakierowane bezbarwnym lakierem.


Czarne z sercem ... malowane farbą akrylową.


I jak Wam się podobają ???

Gdyby ktoś miał ochotę ... komplet 4szt (10cm*10cm)  - 15 zł  - piszcie na maila :)

A już jutro PIECZĄTKI ...

XOXO
 PS. Pytacie czy robiłam sama ... OCZYWIŚCIE !!! To nic trudnego :)

28 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w wersji naturalnej są super. Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie! zarówno pierwsza i druga wersja bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jak? Bardzo! Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo orginalnie - gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne bardzo mi sie spodobały. Pomysłowa jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nam się podobają,bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają swój urok lecz nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. te naturalne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne, bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ostatnio tez robiłam podkładki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. są super:))) kusza mnie....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, a stemple wymiatają:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszły. Do mnie bardziej przemawiają pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!!! Powoli zaczynam sie przyzwyczajac do Twoich super pomyslöw!!!
    To juz norma,ze jak napiszesz post to jest w nim cos co chcesie miec i jest piekne :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te z transferem - cudne! ( chociaż czarnym też niczego nie brakuję... )

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszycho czaderskie .... a ja mam tyle sklejki ..... świetny pomysł by ją wykorzystać :-)))
    Dzięki za pomysł :-))))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny raz pokazujesz,że estetyka i piękno są w zasięgu każdego,kto ma otwarte oczy:)pomysł z powieszeniem =świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, niby nic takiego a taki fajny efekt :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł i cudnie się prezentują:) Ekstra!
    pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń