wtorek

ECO TORBA - 100% recykling

Dzisiaj krótko i na temat ...

Chciałabym pokazać Wam torbę wykonaną w 100% z recyklingu. Uwielbiam recykling :)


Do wykonania potrzebujemy jutowego worka, np. takiego jak mój po brazylijskich ziarnach kakao.
Jako podszewkę kawałek białej tkaniny. Sznurek i drewniane guziki ( ja zrobiłam sobie sama takie guziki). No i oczywiście chęci ....


Szyjemy wg. własnego gustu. W środku musi być podszewka obowiązkowo.
Gdy torba uszyta i podszewka również zszyłam obydwie części ze sobą. Później za pomocą grubej igły obszyłam uszy i przyszyłam je do torby.


Jestem zadowolona z efektu. Jest bardzo wytrzymała i taka bardzo eko :)I oczywiście idealna na zakupy :)

Zauważyliście zapewne nalepki na torbie ... postanowiłam zrobić sobie takie i oznaczać odpowiednio swoje prace.

A już jutro będziemy BUJAĆ w oBŁOKACH ...

XOXO

39 komentarzy:

  1. Świetna torba! Mam worek po kawie, nie tak ładny jak Twój, ale może też spróbuję? Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak, tak - to coś zdecydowanie dla mnie!
    Szałowa ta torba!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. torba super!! a te guziczki...♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie wygibaski ekologiczne:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam jak z niczego wydawałoby się - powstaje coś nowego ...
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Haha...a ja właśnie tworzę torby zakupowe...coś musi wisieć w powietrzu:)))
    Twoja bardzo mi się podoba, guziki dodały uroku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz coś widocznie wisi w powietrzu ... ja mam już też na tapecie zakupowe :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. bardzo lubię takie torby, są rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ... Ty to masz Kochana pomysły na takie cudeńka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty po prostu szalejesz z tym szyciem , i te guziki , pięknie , dziewczyno , pięknie !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł...guzikami jestem zachwycona;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torba w każdym detalu !
    Mam kawałek jutowego materiału też myślałam o torbie ale czy taki surowy materiał nie poniszczy ubrań gdy ruszę na zakupy?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja juta jest bardzo delikatna. Mam jeszcze inną jasną o luźniejszym splocie i ona faktycznie mogłaby co nieco poszarpać ... Można torbę nosić w ręce :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Juta jest specyficzna i nie każdy może ja lubić...
    Mnie się ona b.podoba i przyznam,że marzą mi się jutowe doniczki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna. :))) Od dawna marzy mi się taka. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Superaśna i cieszy,bo zrobiona własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Recykling w Twoim wykonaniu bardzo do mnie przemawia. Torba jest poprostu boska!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  15. Dianka...pięknie wyszło...
    wprawdzie nie szydło z worka...ale TORBA ;)
    I to jaka...:):):)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. torba ekstra!
    też lubię recykling;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna i guziory genialne! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna i BRAWO za recycling !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny swietny pomysł=praktyczny i pełen uroku-eco-w świetnym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zachwyca mnie twoja inwencja

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna! Na zakupy w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyszło :) przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna;) Bardzo pomyslowa i jaka ladna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana widzę, że ostatnio mocno zapracowana jesteś a efekty tego są cudne :-))))

    OdpowiedzUsuń
  26. a czy można taka torbę zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępna jest w sklepie (prawy górny róg - tam jest baner sklepu). Guziczki mogę doszyć) Taki sam wzór juty. Jednak krój się różni. Jest szersza.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. hmmm, jest bardzo ładna, tylko rączki ma trochę za krótkie żeby sobie na ramię zarzucić...;-(

      Usuń