czwartek

ChMuRy, cHmUrKi, ChMuReCzKi ....

Dzisiaj pokażę Wam chmurki ...
Jedna jest bawełniana, śnieżno-biała z napisem, druga natomiast z dzianiny swetrowej z różowymi literkami - 99% recykling. ... cóż, nici są nowe ;)
Zresztą sami zobaczcie ...



Połączenie szarego z różem spodobało mi się po uszyciu ocieplacza na kubek w tych kolorach i tak powstała chmurka ...


Biel + czerń to klasyka ... co tu dużo mówić ...


... te łuki troszkę przysparzają problemu przy szyciu, ale udało się ...


Kochani to jest mój 99 opublikowany post ... chyba wypadałoby zrobić na 100 post jakieś CANDY ...
Tylko sama nie wiem co mogłabym Wam zaoferować ... no, ale coś wymyślę :)

XOXO

36 komentarzy:

  1. I Ty też zostałaś zachmurkowana? Clouds everywhere :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:)Niebieska z różowymi literkami to mój nr1.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! Taka chmurka wspasowałaby się w mój pokoik :D Zaczynam obserwować! :)Od wczoraj również bloguję o wnętrzach, zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne chmurki, szczegolnie ta biala przypadla mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze:)
    Fajnie wyglądałyby np. w pokoju dziecinnym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zrobiłam remament w szafie ale moje rączki nie są zdolne jak twoje zeby wykorzystać rzeczy,których już nie noszę ....
    Szkoda,bo widać,że można świetne rzeczy stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u Ciebie znów pięknie! Chcę taką chmurkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne te chmury :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczne! idealna jesienna dekoracja =)

    zapraszam do siebie na nową odsłonę bloga!
    pozdrawiam,
    żanet

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutkie!!! Aż miło patrzeć:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze sa te chmurki.
    Bardzo spodoabła mi sie ta biała :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne chmureczki! naprawdę z recyklingu? nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne chmurki! :) jakiej maszyny używasz? widzę, że potrafisz wyczarować nią cuda...

    OdpowiedzUsuń
  14. z jednej strony te chmurki które są coraz bardziej popularne bardzo mi sie podobają.. a z drugiej strony troche takiego smutku i nostalgii wprowadzaja we wnętrzu.. a ja tak kocham słonce i energie.. .. wiec nie moge sie zdecydowac czy je lubie czy nie.. nawet chciałam taką uszyc synowi do pokoju.. ale pewnie była by z pstrokatymi kroplami.. ,zeby deszcz był tęczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ... Ja uważam, że każda rzecz może mieć w sobie pozytywną energię, wystarczy że w to uwierzymy i z takim przeznaczeniem umieścimy ją w danym miejscu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. cudne! szary i róz popieram w całej rozciagłosci♥

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe chmurki ...sweet dreams mnie zauroczyla, zwłaszcza jeśli mowa o recyklingu:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak sie na nie patrzy to nic tylko usmiech sam sie pojawia, sa urocze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Najpiękniejsze deszczowe chmury jakie widziałam....

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna robota :-)))
    Pod taką chmurką to żaden deszcz nie jest straszny :-))
    Buzia

    OdpowiedzUsuń
  20. ta biala chmurka jest cudna:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ocham chmury,
    te z tkaniny również, szczególnie w oko mi wpadła i serce skradła biała z czarnymi napisami...
    Serdeczności
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne chmurki ;) Bardzo ciekawy jest twój blog, dodaje go do obserwowanych, zapraszam też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biała jest śliczna i od razu jakoś tak optymistycznie się z nimi zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne te chmurki -świetny pomysł!:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. cuuudny pomysł i świetnie to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń