sobota

CANDY

Kochani tak jak obiecałam ... na 100 post mam dla Was mały prezent.
Uszyłam ocieplacz na kubek - dwustronny :)
Z jednaj strony na czarnym jeansie białe wąsy i napis bonjour, z drugiej natomiast czarne kropeczki na różowym tle. Całość wiązana.



Co zrobić żeby się zapisać ...
1. Proszę zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie.
2. Udostępnić baner na swoim blogu, o ile bloga posiadasz ...
3. 16.10.2013 podam wyniki.

Osoby nieposiadające bloga, mieszkające poza granicami Polski również zapraszam do zabawy :):):)

To by było na tyle ...




                          ZAPRASZAM DO ZABAWY                               

XOXO

PS.Zapomniałabym o najważniejszym ... Candy  w moim wykonaniu to 99% recykling :) ...metka i nici są nowe ;)

70 komentarzy:

  1. Fajny. Nawet bardzo, bardzo fajny. Niestety, na moim b logu po ostatniej czystce i tak nikt nie dostrzegłby Twojego talentu, bo wszystkie dodatki mam na dole. Szkoda, że fejbuszkowa nie jesteś (jesteś?), podałabym wieści dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fb-szkowa :) Kochana i tak jesteś zapisana.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. ej, coś musiałam przeoczyć
      podlinkuj się

      Usuń
  2. Oczywiście, że się piszę na taki milusi ocieplacz :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No genialne;) chętnie przystanę w kolejce;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. och och, oczywiście, że się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny!Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie śmiem marzyć....
    banerek wisi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cudny - w sam raz na jesienną herbatkę- a co najważniejsze to jedyne w świecie wąsy,które mogłabym szczerze pokochać : )Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja, i ja ustawiam się grzecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaleee fantastyczność !! :D
    Ja też!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny! Idealny na jesień i zimę :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście zapisuję się.. a jak inaczej! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z chęcią się zapisuję :))))


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. biore udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również biorę udział:) Obserwuję, tylko bloga nie posiadam :c

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Również chętnie zapisuję się do zabawy:) Bardzo pomysłowe ocieplacze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również się zapisuję :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. :)

    e-mail: sylwia.gwiazda@gmail.com

    Nie mam bloga, ale zostałam obserwatorem bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się
    niestety nie mam bloga ;(


    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię to! :) Biorę udział i zapraszam tym samym na rozdanie do mnie!

    http://odgryz-sobie-stope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeejjuu śliczne. Szkoda by było przeoczyć takie cudeńka ;D
    Oczywiście się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się w kolejcie ustawiam. Mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się do mnie. :)))
    Banerek już wstawiam na blogu.
    Uściski!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja się w kolejcie ustawiam. Mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się do mnie. :)))
    Banerek już wstawiam na blogu.
    Uściski!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo :) Kropki i wąsy? Zapisuję się :) bannerek tu: lawendowy-kacik.blogspot.com :)
    Pozdrawiam i miłej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z 'letkim' poślizgiem zapisuję się do kolejeczki :-)))
    bo ocieplacz przyda się jak nic wraz z nadejściem jesieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errory mi pokazują się, nie mogę nic zrobić, postaram się po południu nadrobić :-))
      Buzia

      Usuń
  28. W takim cieplutkim ubranku, to nawet w mrozie herbatka nie wystygnie:)
    Śliczne, a "kropeczkowy" dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    http://mojezdobycze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział!

    harrietsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Może ja też spróbuję,bloga nie mam zostawiam mail.irieger@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1oo lat :)
    A ja z chęcią się zgłaszam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wierzę wąs w stylu mojego taty a kropki ulubione mojej mamy :D Boskie, chciałabym wygrać,żeby na studiach pijąc herbatkę móc przypomnieć sobie o naszych wspólnych śniadankach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego! :) Chętnię się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jasne,że biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wezmę udział, niestety bloga nie posiadam i nie jestem wstanie udostępnić banera :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział ;D Niestety bloga nie posiadam ;---;

    lyzeczka123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. biorę udział !
    banner u mnie : http://eurcyniasbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetny pokrowiec! Konkurs akurat na moje urodziny .;) Zgłaszam się z przyjemnością.
    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Cieszę się że poznałam Twojego bloga, super pomysły masz. Z miłą chęcią przyłączę się do świętowania Twojego 100 posta no i trzymam kciuki za kolejne. Baner u mnie na blogu:http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. *o* śliczny
    Niestety nie mam bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie śliczności!
    zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny konkurs i w ogóle cały blog! :-) Zapraszamy do dodania bloga w naszym serwisie i przy okazji do dodania informacji o konkursie (http://www.katalog-blogow.pl/candy-rozdania-i-konkursy/) Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia! :-) Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. biorę udział :)
    i banerek oczywiście jest : www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała! Oczywiście serdecznie zapraszam do mnie : www.coral-amour.blogspot.com :) znajdziesz tu również swój baner :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. biorę udział
    baner tu: takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się. Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się!!!

    Obserwuje jako- Magdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział! ;)

    Obserwuje jako: Kat&Majczi
    banner: theonlysuch.blogspot.com
    e-mail: maja.lewandowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem pod wrażeniem.Ten ocieplacz jest niesamowity.
    To i Ja się zapisuję :-).
    quba77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. ufff, jeszcze zdążyła. Witam nową koleżanką i ciesze się , że tutaj trafiłam.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako: olquuxd ( lub Ola Żakowicz , nie pamiętam które nazwa)
    banner: http://trikiikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałabym wziąć udział. Dopiero trafiłam na twojego bloga, ale się z tego powodu bardzo cieszę :D Nie mam bloga, więc myślę, że moje szanse są nieco mniejsze, ale jak nie spróbuję, to się nie dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :)
    Baner: link: http://cosmeticsandbooks.blogspot.com/
    e-mail: basiunia1400@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Uff.. zdążyłam :) Zgłaszam się na Candy. Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział! Widzę, że losowanie odbędzie się w moje urodziny, więc z chęcią spróbuję szczęścia :)
    dodałam baner na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja dopisuje się na sam koniec kolejki, a może dopisze mi szczęście. Banerek umieszczony u mnie na blogu, więc zapraszam na moje blogowe początki http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń