poniedziałek

TOALETKA w pokoju NaStOlAtKi ...


Zapraszam do KRÓLESTWA MOJEJ CÓRKI ...

 

Kącik piękności ... będzie zmiana koloru ściany.

 

fot.LadyDi

 

fot.LadyDi


Różowa ścian musi zniknąć ... to pewne ... jednak nie wiem jeszcze jaki kolorek tam będzie ...
Córka nie chce różu jak wcześniej już pisałam :)
Tak to jest z dziewczynkami ... na początku wszystko różowe, później wszystko tylko nie róż ...


fot.LadyDi


Zrobiłam półkę, później lustro i mamy bardzo ciekawą toaletkę. W pokoju wisi wieszak na piżamę, organizery z puszek, tablicę pele-mele, pomalowane ramki i doniczki ...
Półka nad biurkiem ( jej czoło) została pomalowane farbą tablicową. Bardzo przydatna rzecz ... w pokoju takiego dziecka jak moje ... tablica nie mieści zapisków ...
Szafka pod biurkiem ma ponumerowane szuflady ...
A wszystko to bo CIEBIE kocham ....



Kącik sypialniany ... łóżko dostanie obudowę ... pomysł już jest :)


fot.LadyDi

 

Kącik naukowy ... pufa zmieni kolor :)


fot.LadyDi



Wiele jeszcze do zrobienia ... radość dziecka BEZCENNA ...
 
- malowanie ścian
- półka nad toaletką
- obudowa łóżka ... (mam pomysł, tylko czasu brak)
- ściana z ...
- zmiana lampy


Pamiętajcie o jednym ... POZYTYWNE MYŚLENIE TO POŁOWA SUKCESU !!!!!!!